برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

گل‌محمدی به کمیته انضباطی دعوت می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۸۵۶۱
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
گل‌محمدی به کمیته انضباطی دعوت می‌شود
یحیی گل محمدی به دلیل اظهارات تندی که بعد از بازی با آلومینیوم اراک داشت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم اراک اظهارات تندی انجام داد و برخی جریان‌ها به دخالت در نتایج فوتبال درلیگ برتر محکوم کرد. یحیی گل محمدی دراظهارات خود صراحتا به این نکته اشاره کرده که جریانی نمی‌خواهد او در فوتبال ایران جام بگیرد.  

سرمربی پرسپولیس حتی به این موضوع نیز متذکر شده که تا زمانی که او سرمربی پرسپولیس است اجازه نخواهند داد او با این تیم جام بگیرد.  

همین اظهارات کافی است تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گل محمدی را به فدراسیون فوتبال دعوت کند و درباره این ادعا‌ها از او سوالاتی بپرسد.

البته بعید است جریمه سنگینی در انتظار گل محمدی باشد، اما ظاهرا متولیان فوتبال قصد دارند با این اقدام خیال سرمربی پرسپولیس را هم راحت کنند که هیچ دستی درکار نیست که مانع قهرمانی او و پرسپولیس شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->